kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Wybory polskich konsumentów
2010/3/10 11:30:00

4 marca br. podczas uroczystej gali w Teatrze Kamienica w Warszawie ogłoszono wyniki konkursu Produkt Roku Wybór Konsumentów. Laureatami zostały najbardziej cenione przez Polaków produkty codziennego użytku. Wyniki konkursu opracowano na podstawie ogólnopolskich badań konsumenckich przeprowadzonych przez TNS OBOP.

Już po raz 6 ogłoszono listę zwycięzców polskiej edycji konkursu Produkt Roku. Produkt To największy w Polsce konkurs konsumencki oparty na wynikach ogólnopolskich badań - wzięło w nim udział ponad 5000 respondentów. Do VI edycji przystąpiło 70 producentów z niemal 100 produktami. Wyróżnione produkty otrzymują prawo do posługiwania się logo „Produkt Roku - Wybór Konsumentów".

Nagrody przyznano w wielu kategoriach. Zdecydowanie najwięcej tytułów otrzymali producenci branży spożywczej, za takie produkty jak buliony, ciasta do pieczenia, dania instant w kubkach, herbaty smakowe, jogurty, kawa, jogurty do sosów i sałatek, ketchup, masło, mleko, napoje energetyczne, napoje gazowane, przyprawy, sery do smarowania, przyprawy Fix, sery śródziemnomorskie, sery pleśniowe, serki homogenizowane, słodycze, sosy na zimno, wody mineralne, zupy błyskawiczne w brykietach, żelki, zupy instant jednoporcjowe.

W przypadku chemii gospodarczej konsumenci ocenili detergenty do zmywarek, detergenty do WC, odplamiacze, papier toaletowy, płyny do mycia naczyń, płyny do mycia szyb, środki piorące, środki czystości.

Wśród produktów związanych z higieną i urodą wybrano Produkty Roku w kategoriach: środki do higieny intymnej, kosmetyki do makijażu, pielęgnacja twarzy, stylizacja włosów, maszynki do golenia.

Program marketingowy Produkt Roku został zainicjowany 20 lat temu we Francji. Jego celem jest badanie opinii konsumentów danego kraju na temat dostępnych na lokalnym rynku produktów oraz wybranie tych, które zyskały uznanie wśród kupujących. Analizie poddawane są wyłącznie nowe lub istotnie zmodyfikowane produkty codziennego użytku. Konkurs odbywa się w 23 krajach na całym świecie.



()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: FMCG, higiena, produkt roku, produkty spożywcze, uroda, zakupy


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»