kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Ulubione drogerie Polek
2011/10/3 22:20:00

Rossmann i długo, długo nic... Jak wynika z badań przeprowadzonych przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl, aż 60 procent Polek wskazuje sieć Rossmann jako swoją ulubioną drogerię.

Poza Rossmannem Polki wskazują jako swoje ulubione sklepy Drogerie Natura (11%), Sephorę (9%), Super-Pharm (7%) i Douglas (4%). Mniej wskazań zanotowały sieci lokalne (m. in. Aster, Vica, Laboo, Drogerie Polskie, Jasmin) , perfumerie Marionnaud, osiedlowe drogerie i hiper/supermarkety.

Jak wynika z badania, zdecydowana większość Polek (70%) kupuje kosmetyki raz lub dwa razy w miesiącu. 17% robi to raz w tygodniu, a 8% przyznaje się do wizyt w drogerii częściej niż raz w tygodniu. Jedynie 5% wybiera się na kosmetyczne zakupy kilka razy do roku.

82% badanych przyznaje, że nie jest wierna jednemu sklepowi, ale myszkuje po różnych drogeriach i innych sklepach oferujących kosmetyki,. Cel jest oczywisty – upolowanie cenowej okazji. 18% Polek kupuje kosmetyki zawsze w tym samym miejscu. Te wyniki pokrywają się z podejściem Polek do promocji cenowych. 86% respondentek zauważa je na półce i chętnie z nich korzysta, a 14% przyznaje, że korzysta z nich sporadycznie. Co ciekawe, nikt nie wybrał opcji „promocje mnie nie interesują”! Jeśli chodzi o źródło informacji o promocjach, po 43% respondentek szuka ich w gazetkach poszczególnych drogerii oraz w Internecie.

Preferencje co do formy obsługi w drogeriach są bardzo zdecydowane. 98% Polek woli sklepy samoobsługowe, a jedynie 2% wybiera sprzedaż zza lady. Roli obsługi w drogeriach nie wolno jednak . nie doceniać. 50% ankietowanych szuka u pracowników sklepu rady wtedy gdy szuka wśród regałów jakiegoś konkretnego produktu. 33% robi to szukając porady kosmetycznej, a 17% nie robi tego nigdy.

Najlepsza obsługa nie jest jednak najważniejszym argumentem przemawiającym za wyborem konkretnego sklepu. Opcję tę wskazało jedynie 4%, podczas gdy 60% przyznało, że kieruje się największą ofertą, a po 18% wskazało opcje związane z najtańszą ofertą i najlepszą lokalizacją sklepu.

Badanie zostało przeprowadzone przez społecznościowy portal NoweKosmetyki.pl w dniach 3 lipca – 2 września 2011 r. na grupie 6213 internautek.



()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Douglas, Drogerie Natura, Rossmann, Sephora, drogeria, sondaż


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»