Pierwsze sklepy i stoiska „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” powstały w Polsce w 2005 r. Obecnie sieć składa się z 9 sklepów i ponad 50 stoisk. To miejsca, w których można kupić produkty nieżywnościowe z tematycznych kolekcji oraz kawę Tchibo. Znajdują się one w hiper - i supermarketach oraz galeriach handlowych współpracujących z Tchibo.
Tchibo w każdą środę oferuje klientom nowe, limitowane, tematycznie dobrane kolekcje produktów. Obejmują one niemal wszystkie kategorie artykułów. W jednym tygodniu może być to sprzęt gospodarstwa domowego, w następnym narzędzia ogrodnicze, a w kolejnych sprzęt sportowy czy elektronika. Artykuły charakteryzują się dobrą jakością i atrakcyjną ceną. Wszystkie zostały zaprojektowane i wyprodukowane specjalnie dla Tchibo. Dostępne są do wyczerpania asortymentu.
"Koncept sklepów Tchibo bardzo dobrze przyjął się w Polsce, a polscy konsumenci wiedzą już, że w Tchibo co tydzień zmieniają się kolekcje tematycznych produktów.” - powiedziała Wioletta Rosołowska, Dyrektor Zarządzająca Tchibo Warszawa. „Z badań przeprowadzonych przez Tchibo wiemy, że nasi klienci oceniają asortyment produktów Tchibo jako unikalny i oryginalny. Wiemy również, że nasi klienci chętnie rekomendują nasze produkty swoim przyjaciołom i krewnym.”
Wspólnie ze znanym projektantem Michaelem Michalskym Tchibo wprowadza obecnie na rynek nową markę odzieży Mitch & Co. Pierwsza kolekcja dostępna będzie w sklepach i na stoiskach „Tchibo. Co tydzień w nowym świecie” od 6 czerwca do wyczerpania asortymentu. Kolekcje Mitch & Co.będą wprowadzane na rynek kilkakrotnie w roku, a każdej z nich będzie towarzyszył określony temat przewodni. Michael Michalsky był przez ponad 11 lat najważniejszym projektantem marki Adidas.
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »