kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Najlepsze opinie o Biedronce, Tesco i Lidlu
2010/8/3 11:10:00

Pracownia badawcza PBS DGA przeprowadziła sondaż dotyczący sieci handlowych, super- i hipermarketów. Uczestnicy badania mieli między innym odpowiedzieć na pytanie, które sieci uważają za godne polecenia, najlepsze - nawet, jeśli z różnych względów nie robią w nich zakupów.

Biedronkę wskazała ponad połowa - bo 58 proc. respondentów, Tesco - 47 proc., a Lidla - 33 proc. Kolejne miejsca zajęły Carrefour (29 procent), Real (28 procent), Auchan (23 procent) i Żabka (17 procent). Żadnej z pozostałych sieci nie wskazało więcej niż 10 proc. osób. W odpowiedzi można było wybrać od 1 do 5 sieci handlowych.



fot. PBS DGA




Respondentów pytano też o to, jakie cechy sieci handlowych, super- i hipermarketów są dla nich i najważniejsze poza atrakcyjnością cenową, asortymentem i położeniem. Blisko połowa badanych (49 proc.) wskazuje ogólnie pojętą jakość (np. produktów, usługi). 31 procent wskazało rzetelność i uczciwość w stosunku do klientów i dostawców. Na trzecim miejscu (27 proc.) znalazła się fachowość i kompetencja pracowników sklepu. Dalsze pozycje zajęły nowoczesność (23 prroc.), miła atmosfera (22 proc.), duża skala działania (21 proc.) czy zrozumienie potrzeb klientów (18 proc.).

Nie mamy dobrej opinii o uczciwości sieci handlowych. 46 procent biorących udział w badaniu uważa, że sklepy są nieuczciwe wobec swoich klientów. O nieuczciwości wobec pracowników mówi 47 proc. Wedlug biorących udział w badaniu sklepy są uczciwsze wobec swoich klientów (twierdzi tak 39 procent badanych) niż wobec pracowników (zaledwie 14 procent wskazań twierdzących).



Sondaż, zrealizowany techniką CAPI w ramach badania Omnibus, przeprowadziła firma badawcza PBS DGA w dniach 14-16.05.2010 na 1055-osobowej reprezentatywnej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat. Badanie zleciła firma On Board PR - ECCO Network.


()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Biedronka, Lidl, Tesco, soeci handlowe, supermarkety, zakupy


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»