kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

E-biznes w kosmetyce
2007/3/7 21:50:00

Internetowa sprzedaż okazuje się coraz bardziej opłacalna. Zarówno dla handlowców jak i dla kupujących. Obserwowana w naszym kraju od kilku lat e-rewolucja objęła również branżę kosmetyczną. Oprócz kwitnących w sieci drogerii i perfumerii kosmetyki wszelkiego rodzaju można kupić również na aukcjach internetowych.

Główną zaletą zakupu kosmetyków przez internet jest ich cena, zazwyczaj sporo niższa niż w tradycyjnych sklepach, oraz asortyment. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce nazwę lub rodzaj poszukiwanego produktu i już można wybierać - pomiędzy dostawcami, cenami, formatami i rodzajami. Łatwiej i szybciej można znaleźć w ten sposób kosmetyki nietypowe, o które trudno w sklepach (na przykład profesjonalne środki do pielęgnacji włosów). Jak podają najnowsze statystyki kosmetyki kupujemy przez internet chętniej niż, na przykład, sprzęt RTV, oprogramowanie komputerowe czy sprzęt fotograficzny.

Kosmetyki sprzedawane na aukcjach internetowych kuszą dużo niższymi niż w sklepach cenami, jednakże ta oszczędność wiąże się z pewnym ryzykiem. Czasami te "super okazje" są najzwyczajniejszymi imitacjami oryginalnych produktów. Zdarza się to głównie w przypadku droższych towarów, takich jak markowe perfumy czy kolorowe kosmetyki renomowanych firm. Nie odstrasza to jednak kupujących i kosmetyczny e-rynek kwitnie i przynosi coraz większe dochody. Obecnie w polskim internecie jest około 30 perfumerii, które pojawiły się w ciągu ostatnich 5-6 lat.


Gazeta Wyborcza
Oprac: Barbara Kowalewska

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: e-bznes, internet, kosmetyki


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »